هدیه خدای مهربون

دلتنگی و دلواپسی

1391/8/29 10:22
نویسنده : سوگند
450 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم از 5 شنبه که رفتم دکتر و بهم گفته بتات پایینه همش غصه خوردمو تو چشام اشک بوده میدونم

جوجوی مامان با این استرسی که دارم توهم خیلی اذیت شدی الهی مامان فدات بشه ولی بخدا دست

خودم نیست تو همه ی زندگیمون هستی مگه میشه بهت بی تفاوت باشم

تو این شرایط بد بابایی مجبور شده مارو تنها بذاره و بره هند خودشم اصلا راضی به رفتن نبود

ولی چاره ای نداشت چون سفر کاریه

الان که دارم اینارو برات مینویسم تمام کیبردم از اشکام خیس شدهSmiley cries animated emoticon

عزیزدلم کاش میدونستم الان تو دل مامانی خوب و سلامتی تا کلی از غصه هام رفع میشد ولی باید تا 3

شنبه صبر کنم وتا اون موقع فقط دعا میکنمو از خدا میخوام که تورو برام حفظ کنه Crying Hello Kitty animated emoticon

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)